Tijdens de Week van de Grafimedia openen wij vrijdag 3 oktober, tussen 13.00 en 16.00 uur, de deuren van ons familiebedrijf op al onze locaties. Dit keer speciaal voor de familie van onze medewerkers.
Een leuke kans om het thuisfront te laten zien waar wij dagelijks mee bezig zijn: het maken én leveren van communicatie. Wij zorgen voor een gezellige middag met informatieve rondleidingen en natuurlijk een drankje & versnapering.
Neem je gezin, partner, kinderen en/of ouders mee en laat zien waar we trots op zijn.
Kom je ook?
Laat het vóór 18 september weten via onderstaand formulier.
Tot dan!